Modificarea obiectului de activitate al unei firme - Kia Juridic

Persoanele juridice care doresc modificarea obiectului de activitate, trebuie sa depuna la registrul comertului un dosar format din mai multe documente.
Conform onrc.ro, dosarul ce urmeaza sa fie depus la registrul comertului trebuie sa contina:
– Cererea de inregistrare (original);
– Actul modificator al actului constitutiv (hotararea adunarii generale a asociatilor/ actionarilor sau decizia asociatului unic/CA/directoratului sau actul aditional la actul constitutiv respectiv, hotararea membrilor GIE, GEIE, cu sediul in Romania)- original;
– In cazul modificarii obiectului de activitate al regiilor autonome, societatilor cooperative si organizatiilor coorporatiste de credit, se vor depune, dupa caz:

  • hotararea consiliului de administratie, aprobata de ministerul de resort, pentru RA de interes national, iar pentru RA de interes local, de autoritatea administratiei publice locale (original);
  • pentru societatile cooperative hotararea organului statuar (original);
  • pentru organizatiile cooperatiste de credit: hotararea adunarii generale a membrilor cooperatori sau actul aditional modificator cu viza organelor abilitate potrivit legii, daca este cazul (original);

– Actul constitutiv actualizat;
– Daca este cazul:

  • declaratia-tip pe propria raspundere (original), semnata de asociati sau de administratori din care sa rezulte, dupa caz, ca:
  1.  
    1. persoana juridica nu desfasoara, la sediul social, la sediile secundare sau in afara acestora, activitatile declarate, o perioada de maximum 3 ani (model 3) – original;
    2. persoana juridica indeplineste conditiile de functionare prevazute de legislatia specifica in domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii pentru activitati precizate in declaratia-tip;
  • certificatul de inregistrare, in original;
  • avizele prealabile prevazute de legile speciale (copie);
  • imputernicire speciala (in forma autentica), avocatiala sau delegatie pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale (original).

– Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale:

  • 45 lei- taxele de registru;
  • 27 lei, reprezentand un procent aplicat taxei de registru- 50% Fondul de lichidare si 10 % Fondul de buletin prevazute de Legea nr. 85/2014;
  • 72 lei pentru fiecare sediu autorizat pe baza declaratiei pe proprie raspundere;
  • tariful de publicare in Monitorul Oficial, Partea a IV-a.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

  • captcha

    Please enter the CAPTCHA text

*