Bancile si clientii apeleaza rar la mediere pentru a rezolva     conflictele privind clauzele abuzive din contractele de credit, iar     din acest motiv rata de reusita a sedintelor de mediere este foarte     redusa, de cele mai multe ori conflictul fiind solutionat tot in     instanta, informeaza avocatnet.ro.
 Pentru ca sedinta de mediere este obligatorie in procesele dintre     profesionisti si consumatori, acesti participa la sedinta de mediere     efectiva, insa in mare parte din cazuri nu se ajunge la un acord     intre cele doua parti.
 Potrivit Legii nr. 192/2006 privind medierea si organizarea     profesiei de mediator, procedura de mediere se inchide dupa caz:
 -prin incheierea unei intelegeri intre parti in urma solutionarii     conflictului;
 -prin constatarea de catre mediator a esuarii medierii;
 -prin depunerea contractului de mediere de catre una dintre parti.
 Un aspect foarte important in cadrul sedintelor de mediere dintre     banci si clienti este faptul ca mediatorii nu dau solutii, insa     conduc discutiile astfel incat cele doua parti sa poata ajunge la o     intelegere.
Medierea, putin utilizata in procesele dintre banci si clienti
 decembrie 3, 2013 Servicii de specialitate

