Acte necesare pentru sediul social - Kia Juridic

OUG 54/2010 stabileste ca la inmatricularea societatilor comerciale si la schimbarea sediului social, comerciantul trebuie sa prezinte la Oficiul National al Registrului Comertului si anumite acte eliberate de ANAF, respectiv adeverinta din care sa reiasa ca documentul care atesta dreptul de folosinta al spatiului cu destinatia de sediu social a fost inregistrat la organul fiscal si certificatul care atesta faptul ca pentru imobilul cu destinatie de sediu social a fost sau nu inregistrat si un alt document prin care a fost cedat dreptul de folosinta asupra aceluiasi imobil.

Cererea de eliberare a celor doua documente se depune de catre titularul dreptului de folosinta al imobilului la organul fiscal in a carui raza teritoriala se afla imobilul cu destintatie de sediu social.

Adeverinta si certificatul vor fi eliberate in termen de 5 zile de la data inregistrarii la organul fiscal a cererii insotita de urmatoarele documente:
– documentele doveditoare ale dreptului de folosinta asupra imobilului cu destinatie de sediu social: contract de comodat, contract de inchiriere, contract de vanzare-cumparare sau alte acte care atesta dreptul de folosinta;
– actul de identitate al solicitantului si imputernicirea aferenta, dupa caz;
– actul care atesta numirea reprezentantului legal al societatii comerciale;
– timbre fiscale;

Cerere se depune fie la registratura organului fiscal, fie se transmite prin posta cu confirmare de primire.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

  • captcha

    Please enter the CAPTCHA text

*