Documente necesare pentru prelungirea duratei de functionare a societatilor - Kia Juridic

Site-ul Registrului Comertului ne pune la dispozitie o serie de informatii necesare in vederea mentiunii privind durata de functionare a societatilor.
Daca trebuie sa prelungiti durata de functionare a societatii dvs.  aveti nevoie de urmatoarele documente, pe care trebuie sa le depuneti la Oficiul Registrului Comertului:

Etapa I

– cerere de depunere si mentionare acte (original);
– Hotararea adunarii generale a asociatilor/actionarilor/decizia asociatului unic (original);
– daca este cazul, imputernicire speciala (in forma autentica), avocatiala sau delegatie pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale (original);
– dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale:

Etapa a II – a
– cererea de inregistrare (original);
– extrasul din Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a in care a fost publicata hotararea de prelungire a duratei de functionare a persoanei juridice;
– actul modificator al actului constitutiv privind prelungirea duratei de functionare a societatii ( original);
– actul constitutiv actualizat, in original;
– daca este cazul:

  • alte avize prealabile prevazute de legile speciale (copi);
  • imputernicire speciala (in forma autentica), avocatiala sau delegatie pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale (original);

– dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale:

Inainte de a depune toate aceste documente la Registrul Comertului este important sa aveti in vedere urmatoarele aspecte:
– prelungirea duratei de functionare a societatii trebuie realizata inainte de expirarea duratei prevazute de actul constitutiv;
– cererea de inregistrare se depune numai dupa trecerea a 30 de zile de la data publicarii hotararii AGA/ deciziei asociatului unic in Monitorul Oficial;
– solutionarea cerereii revine in competenta directorului registrului comertului de pe langa tribunal si/sau persoanei sau persoanelor desemnate, care poate/pot dispune administrarea si a altor acte doveditoare decat cele enumerate;
– redactarea actelor, obtinerea autentificarii sau, dupa caz, darea de data certa, acordarea de indrumari pentru completarea corecta a cererii de inregistrare pot fi efectuate, contra cost, prin serviciile de asistenta din cadrul oficiului registrului comertului de pe langa tribunal;
– cererea de inregistrare, inscrisurile prevazute de lege si dovezile privind plata taxelor si tarifelor legale, indosariate (in dosar cu sina) si numerotate, se depun de catre solicitant la ORCT direct, prin posta, cu scrisoare cu valoare declarata si confirmare de primire sau prin mijloace electronice. Cererea transmisa in forma electronica va avea incorporata, atasata sau logic asociata semnatura electronica extinsa.

Daca doriti ca KOLCZE ILIUTA & ASOCIATII sa va reprezinte in relatia cu Registrul Comertului, contactati-ne la tel./ fax: 021.410.77.10/17 sau email: office@kia-juridic.ro, marketing@kia-juridic.ro.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

  • captcha

    Please enter the CAPTCHA text

*