Cum se atesta pregatirea sau experienta profesionala, pentru infiintarea si inregistrarea PFA - Kia Juridic

Persoanele care doresc sa infiinteze o PFA, trebuie sa depuna la registrul comertului o serie de documente, printre care si unele care atesta pregatirea si/sau experienta profesionala a celui care urmeaza sa se inregistreze ca persoana fizica autorizata.
Mai multe informatii despre documentele necesare infiintarii unei PFA gasiti aici
Site-ul registrului comertului ne informeaza ca pentru a desfasura anumite activitati economice sunt necesare conditii de pregatire sau capacitati profesionale, pe care trebuie sa dovediti ca le indepliniti.
Astfel, la cererea de inregistrare in registrul comertului si de autorizare a functionarii, trebuie sa atasati urmatoarele documente:
– diploma, certificatul sau adeverinta prin care se dovedeste absolvirea unei institutii de invatamant;
– certificatul de calificare profesionala sau de absolvire a unei forme de pregatire profesionala;
– certificatul de competenta profesionala;
– cartea de mestesugar;
– carnetul de munca/adeverinta de vechime in munca;
– declaratia de notorietate cu privire la abilitatea de a desfasura activitatea pentru care se solicita autorizarea, eliberata de primarul localitatii respective (in mod gratuit in cazul meseriilor traditionale artizanale);
– atestatul de recunoastere si/sau de echivalare pentru persoanele fizice care au dobandit calificarea in strainatate;
– atestatul de recunoastere a calificarii dobandite in strainatate, in afara sistemului de invatamant, orice alte dovezi care sa ateste experienta profesionala.
Aceste formalitati sunt necesare si in cazul inmatricularii intreprinderilor individuale si intreprinderilor familiale, iar documentele se depun la dosar in copie certificata in conformitate cu originalul.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

  • captcha

    Please enter the CAPTCHA text

*